Öncelikle iki şey rica etsem.Birincisi mümkünse daha düzgün bir yazı (en
azından büyük-küçük harf ayırımı ve arada da olsa paragraf mantığı).Çünkü
inanın şu son yazdığınızın 2. satırından sonrasını okuyamadım.

Ve eğer *mümkünse* imzanıza el atmanız.Linux-sunucu posta listesinde
microsoft un reklamının yapılması pek hoş durmuyor açıkçası (:

Sürç-ü Lisan ettiysem affola.

İyi çalışmalar.

12 Mayıs 2009 Salı 21:15 tarihinde Ahmet AKBULUT