Gönderim yapan kodu gönderebilirseniz, daha fazla yardımcı olabiliriz.

Baris CUHADAR
http://baris.bckm.org

Fatih Dirol wrote On 05/28/2009 11:26 AM:
php dosyalarında böyle birşey yok.
php ana config dosyasında böyle bir seçenek olabilirmi?

2009/5/28 Cagri Ersen <cagri.er...@gmail.com <mailto:cagri.er...@gmail.com>>

    Mail form icin kullanilan php (vs.) dosyalarinda mail sunucu domain
    yerine direk ip olarak set edilmis olabilir mi ?

    --
    Cagri Ersen
    http://blog.cagriersen.net

    2009/5/28 Fatih Dirol <fdirolli...@gmail.com
    <mailto:fdirolli...@gmail.com>>:
    > Merhabalar,
    >
    > Geçenlerde bir domain'in mail sunucu adreslerini değiştirdik.
    Sitede mail

    <mailto:Linux-sunucu@liste.linux.org.tr>

> [...]

    Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu
    listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı
    adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.