Sebahattin KÖSE wrote On 09-06-2009 23:01:
> DHCP serverda MAC-IP eşleşmesi yaptım.Kullanıcı tarafında kullanılan
> static ip mi yoksa benim MAC-IP eşleşmesi mi geçerlidir?

Aşağıdaki gibi bir tanım girdiğinizi varsayıyorum. Bu MAC adresi için hemen
alt satırına girdiğiniz IP adresi atanır. Bu makine eğer başka bir statik IP
kullanıyorsa ve o da dhcp havuzundan bir IP ise ağınızda IP çakışmasına neden
olabilir. O yüzden ille de statik tanım yapılacaksa rezerve edilen IP
kullanılmalı.

host hp_lj_3052 {
         hardware ethernet 00:17:08:90:cf:d9;
         fixed-address 192.168.10.103;