From: ha...@halid.org
Date: Fri, 19 Jun 2009 14:34:01 +0300
To: linux-sunucu@liste.linux.org.tr
Subject: [Linux-sunucu] Re: SIP Server & Asterisk

Hazırda bir sunucu üzerinde Elastix kurarak inceliyorum. Hatta elimde FXS ve
FXO cihazları dahi var. Cihazlar ile sunucuyu register edip, iç ve dış hatlarda
kullanmak istiyorum.

Ancak asterisk konusunda bilgim neredeyse sıfır. Bu nedenle şurayı takip edin,
bu dökümandan yararlanın gibi önerilere ihtiyacım var.

teşekkürler,

19 Haziran 2009 14:18 tarihinde Omer Barlas <o...@barlas.com.tr> yazdı:

Halid Said @ 19-06-2009 14:15:

> Selam,
>
> Asterisk, Asterisk GUI, Elastix konularına hakim olmak üzere döküman
> aramaktayım.

çok fazla döküman var, en kolayı bir tane virtualbox veya gerçek bir makine
üzerine kurup oynamanız. teorik olarak inceleyip anlamak cidden zor bir konu.

kolay gelsin.

--
Omer Barlas
o...@barlas.com.tr

halid said altuner | halid.org
web projector & analyst

Invite your mail contacts to join your friends list with Windows Live Spaces.
It's easy!