Selamlar,

300 kadar site barındıran bir web sunucusunun güvenliğini artırmak
adına "suhosin" kurmayı planlıyoruz. Suhosin projesinin yürütüldüğü
web sitesinden [1] bilgi edinmek için biraz okuma yaptım fakat hiç
dezavantajlarından bahsetmemişler -veya ben göremedim-.

Daha önce kullanmış olan arkadaşlardan arkadaşların fikirlerini
alabilir miyim? Ne gibi sorunlarla karşılaştınız? Memnun kaldınız mı?

[1] http://www.hardened-php.net/suhosin/

İyi Çalışmalar.