Selamlar,

Memnuniyetle, bilgi paylaşmak içindir.

Elimizde lvm olduğu için bunu kolaylıkla yapabiliriz.

Raid1'i oluşturup lvm grubuna ekliyoruz. Sonra pvmove ile eski raidden
yeni raide taşımayı yapıyoruz.
Bu işlem çook uzun sürebilir ve kesilmesi tahmin edersiniz veri
kaybına yolaçabilir.
Bir de sisteminizde en son güncellemeleri yaparak işe başlayın, pvmove
içinde yakın zamanda bir hata giderilmiş.
Kontrollerimizi yaptıktan sonra eski raidi lvmden ayırıp bir kontrol
daha yapmakta yarar var. :)
Tavsiyem, tüm taşıma işlemlerini tamamladıktan sonra büyütüp küçültme
işlemlerinin yapın.

Mesajı okuyan herkese uyarıdır, lvm komutlarına özellikle girmedim,
eğer aşina değilseniz test sistemi kurup başarı kazanmadan çalışan
sistem üzerinde denemeyin.

İyi çalışmalar,
Osman