/etc/rc.local’ın içine /home/autoStart.sh ekledim sadece reboot attım
başlamadıL

hocam /etc/rc.local’ın içine

sh /home/autoStart.sh yazarsan , bilgisayar yeniden başladığında .sh
uzantılı yazmış olduğun script çalışacaktır. iyi çalışmalar.

# Mücahid YARDIM
amsn : myar...@linuxmail.org
http://www.myardim.com