Merhaba,

Tam olarak incelemedim ama postfixadmin adında bir araç var. Belki ihtiyaclarınızı karşılar.

Sevgiler.

Cafer Şimşek

12.Ağu.2009 tarihinde 19:29 saatinde, Halid Said <ha...@halid.org> şunları yazdı:

Merhabalar,

500+ kullanıcıyı taşıyan Ubuntu + Postfix bir sunucu kurduk. e- Mail, alias ve mailgroup manager bir script ve mySQL üzerine kayıtla rı ekleyecek bir web arayüzüne ihtiyacımız var.

virtual domains, mailman vs. gibi farklı alanlarda manage işlemi ger çekleştiren bir yazılım arıyorum.

Teşekkürler,

--
halid said altuner | halid.org
web projector & analyst

Marie von Ebner-Eschenbach - "Even a stopped clock is right twice a day."