eray aslan vazgectim kurmuyorum

peki yapiyi  failover tarzinda düşünelim

master sunucuyu sel aldı götürdü yandı patladı...bunun önüne geçme şansim
varmi? farkli bina farkli mekan

saniyelik yada dakikalik yada ceyrek saatlik  hatta saatlik iş gücü kaybina
tahammülüm var

fakat veri kaybina tahammülüm yok

mysql cluster modda calissa ( denemedim )

her iki sunucu VPN altinda birbirlerine bağlansa bağlantinin şeklinin cok da
onemi yok..

her iki nokta farkli gateway arkasinda olacaği icin bi firewall arkasinda
mirrorlama olmasi mümkün olmuyor

bu yüzden dns tabanli dengeleme yapilmasini düsünüyorum

tek ihtiyacim olan kesinti olana kadar datanin tamamini kurtarabilmem..

> Date: Wed, 23 Sep 2009 22:33:40 +0300
> From: eray.as...@caf.com.tr
> To: linux-sunucu@liste.linux.org.tr
> Subject: [Linux-sunucu] Re: Topoloji tavsiyesisi
>
> On 23.09.2009 19:57, Ahmet AKBULUT wrote:
> [...]
>
> split-site high availability veya long distance failover diye gecer
> genelde (google'da aramak isterseniz).

> high availability kolay degil. Sizin yapmaya calistiginiz farkli
> bolgelerde node'lari olan high availablity cluster kurmak daha da zor.
> Ayni rack'da/ayni datacenter'da high available cluster kurmaya ilave
> [...]

Sürükle ve Bırak: Windows Live™ Photos ile fotoğraflarınızı kolayca  paylaşımı.
http://www.microsoft.com/turkiye/windows/windowslive/photos.aspx