On 14.10.2009 18:10, Özkan wrote:
> Antispam gateway olarak çalıştırdığım Postfix sunucumun konfigurasyonunu
> "Bounce Address Tag Validation" tekniği ile header bölümü değiştirilmiş
> mailleri kabul edebilmesi için düzenlemem gerekiyor.  Mail trafiği çok
> yüksek bir sunucu olduğu için http://babel.de/batv.html adresindeki Perl
> ile yazılmış uygulamayı kullanmak istemiyorum.  Aynı işlevi sadece gelen
> mail'ler için yapan başka bir uygulama arıyorum. Bu konuda daha önce
> tecrübesi olmuş arkadaşların tavsiyeleri beni çok mutlu edecek.

Bir de milter programi vardi.  En son baktigimda (birkac sene once)
postfix ile calismiyordu ama simdi degismis olabilir.  batv milter
olarak ararsaniz bulabilirsiniz herhalde (adini hatirlamiyorum).

O zamanki kararimiz batv kullanmama yonunde idi:

* Butun emaillerin kontrolunuzdeki MTA'larin uzerinden gidip gelmesi gerekli
* Postfix [1] ve vbounce [2] bizim icin yeterli korumayi sagliyorlar

Implement etmeden gozden gecirin.  Belki gerek kalmaz.

--
Eray

[1] http://www.postfix.org/BACKSCATTER_README.html
[2] http://wiki.apache.org/spamassassin/VBounceRuleset