Merhaba ;

samba pdc kurdum ama userımı bir türlü domain e üye yapamıyorum ... hata
çıktısı aşağıdaki gibi,

[2009/10/17 13:41:44,  0] smbd/process.c:srv_send_smb(74)
  Error writing 4 bytes to client. -1. (Transport endpoint is not connected)
useradd: unable to lock password file
[2009/10/17 13:41:44,  0] passdb/pdb_interface.c:pdb_default_create_user(336)
  _samr_create_user: Running the command `/usr/sbin/useradd -s /bin/false -d
/var/lib/nobody tugra$' gave 1

forumlarda bununla ilgili olarak root olarak işlem yapın gibi bir şey demişler
ama bu ne demek tam anlayamadım bu hataya verecek yanıtı olan varmı ?

yada root olarak üye yapmak ne demek onu bana açıklayabilecek olan varmı ?

Linuxte yeniyim lütfen biraz ayrıntılı bilgi verebilirseniz çok sevinirim.

Tuğra.

Windows Live Hotmail: Arkadaşlarınız Facebook'taki güncellemelerinizi doğrudan
Hotmail®'den alır.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/see-it-in-action/social-network-basics.aspx?ocid=PID23461::T:WLMTAGL:ON:WL:tr-tr:SI_SB_4:092009