DS4700 host bağlantısı için fibre kullanır. Sunucu üzerinde FC temelli HBA
kullanmanız gerekiyor.

Diğer konu ise desteklenen platformlar... Üreticiler genellikle RedHat ve
SuSE dışındaki dağıtımlara destek vermiyorlar.
Bu ünitenin diğer dağıtımlarla çalışmayacağı anlamına gelmiyor ancak genel
olarak böyle bir yaklaşım var.