Enis wrote:
> kendi çekirdeğimizi yazsaydık şu anda kendimize ait bir işletim sistemi
> kullanıyor olurduk bence....
>
> her taşı kaldırdığımızdada karşımıza mikrozort çıkmazdı...
>
> Pzt, 2009-12-21 tarihinde 16:18 +0200 saatinde, "H.İbrahim YILMAZ"

İşte o zaman ulusal işletim sistemi yok google OS v.s. diye ortalıkta
dolanmamak lazım. İllaki insanların kernel yazmasına gerek yok. Kim
derdi ki G.Afrikadan bir şirket çıkacak Redhat'ı Suse'Yi hatta Debian'ı
kullanıcılarından edecek? NEden Türkiye'de bunca bilişim uzmanı Açık
kaynak gönüllüsü varken Pardus projesi hala tartışılıyor? Biraz düşünmek
lazım...