*"mail sunucusunda statik ip kullanılıyorsa* " yı anlamadım ama bir önceki
yazan arkadaşın dediği gibi ttnet statik ip kullanan kullanıcıların 25.
portlarını kapatmayacak yani istemciler 25. portu kullanmaya devam
edebileceklerdi ama sanırım herkes tecrübe etmiştir ki statik olsun olmasın
25. portu kapattılar.
Daha önce bu 25. 587. port konusu listede tartışılmıştı, sanırım sunucu da
587. yi açıp tüm istemcilerde ayar yaptırmak daha  sağlıklı..
kolay gelsin..
serkan