Selamlar, amavis ile bir ip adresini amavis disinda tutmak istiyorum fakat
istedigim sonuca ulasamadim. Bunu nasil yapabilirim ?

Yapi, 192.168.1.1 mailgw, 192.168.1.3 websever, 192.168.1.2 pop3

webserver ustunden atilan 1000 adet eposta var ve bu postalar amavis 'te
taramaya giriyor ve 1000 epostayi gondermek cok uzun suruyor, 192.168.1.3 ip
adresini bunlarin disinda nasil tutabilirim ?

Tesekkurler.

Kullandigim kaynak; http://www200.pair.com/mecham/spam/bypassing.html#6