Merhaba

Daha önce aynı sorunla uğraşmıştım.Postfixden fazla anlamam ama hatırladığım
kadarıyla mail atmak için smtp login isteyip atarkende login olduğu mail
adresi ilemi attığını control edilmeli.

//login mapi

smtpd_sender_login_maps = mysql:/etc/postfix/mysql-virtual_email2email.cf

smtpd_sender_restrictions = permit_mynetworks,

                            reject_sender_login_mismatch,

                            check_sender_access
mysql:/etc/postfix/mysql-virtual_sender.cf,

                           reject_non_fqdn_sender

Beliki işinize yarar

İsmet Sönmez