Merhabalar,

Fedora 12 üzerinde LAMP yapılandırdım. Daha önce çok fazla Fedora
kullanmadığım için Debian türevi sistemlerle farklılık gösteriyor. Depo
üzerinden LAMP kurulumu gerçekleştirdim.

Şu şekilde bir virtualhost tanımladım.
http://pastebin.com/wjCd9Axc

httpd.conf içerisine "Include conf/vhosts/*.conf" satırını ekleyerek ilgili
path altındaki conf. dosyalarını çekmesini istedim.

Ancak hiçbir şekilde forbidden hatasından kurtulamıyorum. /etc/hosts dosyası
üzerinde yerel host tanımlaması yaptım.

--
halid altuner | halid.org
web projector & analyst