Kendi kişisel dizinime aldığım için problem oluyor. Bunun farkındayım ama
buna çözüm sadece userdir ile değildi:) Debian üzerinde böyle bir hata
almamıştım.

Şimdilik /var/www içerisine alarak durumu düzelttim.

Teşekkür ederim.

18 Haziran 2010 12:03 tarihinde Erdal YAZICIOGLU <erdal.yazicio...@gmail.com

halid altuner | halid.org
web projector & analyst