Merhabalar,

ben olsam Debian uzerinde iptables Layer7 kurar uc hatti da load
balance calistirirdim. Squid cache server olarak calisir ve
dansguardian ile web isteklerini filtreler. Sizin icin zahmetli bir
cozum olabilir bu ancak bir defa kurunca daha sonrasinda
rahatlarsiniz.

Bir de daha once kimse onerdi mi bilmiyorum ancak pfsense dagitimini
da kullanabilirsiniz. Her isteginizi karsilar.

Selamlar

Ozgur