Sorunun aslını ben de anlamadım :) Hangi makine üzerinden ne
yaptığınızı, interfaces dosyasını verdiğiniz makineye neden aynı ip
grubunda 3 tane ip adresi verdiğinizi ( eth'ın bozulma ihtimali varda
switch in yok mu :) ) biraz detaylı açıklarsanız sanırım daha iyi bir
geri dönüş alabilirsiniz.

Am 26.06.2010 12:04, schrieb me...@egemenyazilim.com:
> Merhaba,
> Sorun mu? Sistemin nasil davranmasini bekliyordunuz?

Sanırım Networkteki 2. bir makineden, 192.168.1.3/4/5 iplerine dosya
gönderilmeye çalışıldığında, 2. makine her daim eth0 ( 192.168.1.3 ) a
bağlanılması gibi bir sorun var ?  ( evet saçma oldu biraz )