Dediğiniz denemek aklıma gelmemişti tüm kurulumları türkçe seçerek denemiş ve kırmızı administrator ekranını bir türlü geçememiştim. siz söyleyince ingilizce kurdum ve kırmızı administrator ekranını root şifresi ile geçti...
şimdi biraz kurcalama moduna gireceğim.

29.06.2010 11:44, Oguz yazmış:
Makine üzerine kurdum, 2. kuruşumda şifremi daha basit seçtim ve numpad kullanmadım şifre sorunum kalktı birde kurulumu ingilizce seçtim ilk kuruşumda türkçe seçmiştim.