6 ayda bir diskleri değiştiren benim.. :)
Yalnız benim sorunum raidle ilgili değilmiş.
Benzer problemler raid olmayan disklerde de oldu.
Kernel sorunu olarak bir sonuca vardım en azından.
Diskler smart testlerinden de geçiyor. Bu yüzden garantiden de değiştiremiyorum.
Ama ne hikmetse linuz kernel ready error veriyor.

Osman