merhabalar ,

bir linux vps sunucu uzerinde kloxo adli hazir panel programini
yukledim.Panel kendi uzerinde bind sunucusuyla geliyor..Ve ince detaylara
girmeden kendi nameserverim ile calisabiliyorum..Fakat soyle bir sorun
olustu , domain adresimi name.comdan aldim. ns1.eren.im ve /
ns2.eren.imolarak 2 adet nameserver register ettim domain control
panelinden.Ayni
sekilde kloxo panelinde bir dns template olusturup , ns1 ve ns2 olarak
tanittip ve panel benim yerime mx ,a vs kayitlari olusturdu ayni zamanda
zone bilgilerinide olusturdu..simdi domainimi bir dns-check sitesi olan
http://intodns.com/eren.im? adresinde check ettigimde

"ERROR: Some of your DNS servers do not have A records at all. I could not
find any A records for the following DNS servers:
ns1.eren.im
ns2.eren.im

You must have A records for all of your nameservers.
"
gibi bir hata aliyorum.. ve domainime ait conf dosyasinida maile paste
ediyorum

"$TTL 86000

@ IN SOA ns1.eren.im. admin.eren.im. (
2010081213 ; Serial