Kurulum ve çalışma mantığı ile ilgili aşağıdaki linklerden
faydalanabilirsiniz. (Mail sunucu yazılımıza göre kurulum adımları
değişiklik gösterebiliyor)
Kolay gelsin

http://orhanturk.com.tr/post/2009/04/24/Centos-ile-Spam2bAntivirus-iceren-Exchange-icin-Mail-Gateway.aspx

http://www.sistemenginarlari.com/blog/postfix-e-mail-sunucusu-mailscanner-ve-clamav-kurulumu-mailscanner-konfigurasyonu/