Merhaba,
Soru genel bir soru olduğu için bu şekilde cevaplamıştım.
Yapı hakkında hiçbir bilgi vermeden
> Arkadaşlar bir media scripti, ilgili flv dosyasını çalıştırmadı,
> Sunucu dosya için *"304 Not Modified"* gönderiyor, sorun nerde
> olabilir acaba, kolay gelsin.
şeklinde sormuşsunuz.

Flv'yi siz mi hazırladınız yoksa hazır bir script mi? Flv ile arka
planda aldığınız swf veya video formatlarını sunucudan download ederken
flv, headergönderirken modify bilgisi talebinde bulunuyor olabilir.
Bunları bilmeden sorunun nedenini bilmek zor.
Benim verdiğim cevap genel mantığın ne olduğuna ilişkindi.