Aslında iç tarafta ne gibi sorunlar var bilmiyorum. Sorunu black box
olarak görüp çözüm üretmem isteniyor. :)
İşleyiş konusunda öneri sunabilecek durumda değilim.
Hesaplama sırasında Postgresql tüm işlemci gücünü sorunsuzca harcıyor.
I/O darboğazı yok. Anladığım kadarı ile kullandıkları altyapı tüm
hesaplamaları veritabanına yaptırıyor.