Saygılarımla..

Kimden: Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilb...@gmail.com>
Kime: linux-sunucu@liste.linux.org.tr
Kopya:
Gönderildiği Tarih: 31 Ocak 2011 16:22 Pazartesi
Konu: [Linux-sunucu] Re: Yan:  Re: Yan:  Re: Yan:  Re: Yan:  Hylafax ve
AvantFax ile pdf faks göndemek?

31.01.2011 16:04, Bedreddin ŞAHBAZ yazmış:
> Bu söylediğinizi denemedim. Gelen faksı içerideki bir ağ yazıcısına
> düşürmenin mümkün olduğunu okudum ama ihtiyaç duyup denemedim. Daha
> ilginç bir şey denedim. mail2fax özelliğini konfigüre ettim. Mail ile
> gönderilen uygun eklentiyi fakslatabiliyorum. Mail atma özelliği olan
> bir fotokopi makineniz var ise bu özellik çok kullanışlı oluyor. Bu
> tabii avantfax ile değil hylafax ile alakalı bir şey :)
Selamlar,
Kastettiğim tam olarak bu değil... Normal windows istemcilerde yazıcı
tanımlıyorsunuz. her hangi bir programdan yazdır dediğinizde ve bu
yazıcıyı seçtiğinizde size faks numarası soruyor. Yani her hangi bir
uygulama içerisinden yazıcıya gönderir gibi faks çekebiliyorsunuz...

Bu dediğiniz Thunderbird eklentileri içerisinde gördümsanki ama çok
mantıklı değil! E-posta ile gelen belgeyi neden fakslayayım ki? Tabi bu
benim düşüncem. Elbette ihtiyaç duyan varmış ki yazmışlar :)

--
Kolay gelsin,
Mucip:)