qmailtoaster ve oradan aldigim djbdns rpm paketlerinini kullaniyorum. 3
yildir, hem tinydns hem dnscache calisiyor. Uzun zaman gectiginden
kurulumu tam olarak nasil yaptigimi hatirlamiyorum. Hatirladim kadari
ile rpm paketini kurunca kendisi tinydns ve dnscache ayarlarini kendisi
olusturmustu. "public ip" adresini /var/djbdns/env/IP icerisine yazmisti
zaten..

djbdns rpm paketini kaldirip tekrar kurmayi deneyebilirsiniz.
toaster, "/etc" yerine "/var/djbdns/" klasorunu kullaniyor. bu dizini
kontrol eder misiniz.
"rpm -qa|grep djbdns" ve "/etc/init.d/djbdns stat" ciktisi ne sekilde ?

saygilar

Ali Okan YÜKSEL yazmış: