Csf / Apf ile iptables i daha rahat yonetmen mumkun .

http://www.configserver.com/cp/csf.html

Apf

http://www.rfxn.com/projects/advanced-policy-firewall/

Pfsense

Ucretsiz bir firewall edinmek istiyorsan.
Pfsense harici bir donanima kurup, networkune dahil edebilirsin.
Alantron'u tercih ettiginiz icin tesekkur ederiz.

NOT: Bu arada, guncel seminerler hakkinda duyum alan arkadaslar var mi? Dun
Bilkent Uni'de seminer vardi fakat gidemedim. Marmara bolgesindede yeni
seminerleri bekliyoruz.

Saygilar,

Levent ERSOY,Alantron
Alantron Destek