hqsms turkcell ile ilgili gonderim sorunu vardi(bazen hic ulasmiyor,
 bazen kismi ulasiyor, bazen gitti dedigi halde hicbir sekilde
 gelmiyordu. Diger operatorlerde sorun yoktu.). Defalarca gorusmemize
 ragmen malesef 3 ay oncesine kadar cozulememis bir sorundu. Halen varmi
 bilemiyorum. Suan bulksms ile calisiyoruz ve memnunuz. Sadece gunde 1000
 sms uzeri gonderimler icin mail ile su kadar limiti aktif edin demeniz
 gerekiyor ilk seferde.

 /**
  * @AUTHOR Atıf CEYLAN
  * Software Developer & System Admin