Problem ocfs2 den değilde iscsi den kaynaklanıyor olmasın?

Emre

----- Original Message -----
From: "Atıf CEYLAN" <meh...@atifceylan.com>
To: linux-sunucu@liste.linux.org.tr
Sent: Monday, March 28, 2011 11:45:21 PM
Subject: [Linux-sunucu] Re: ocfs2

2 node var. mail hesaplari ve mail datalarini tutuyorum. milyonlarca dosya ve
onbinden fazla maildir var.

ocfs2 oldugu diskler iscsi ile storage'a map edilmis durumdadir. Storage
tarafinda bir sorun veya yuk gorunmemesine ragmen file system cok fazla mesgul
gorunuyor.

On Mon, 28 Mar 2011 17:56:02 +0300, zekeriya akyildiz