Merhaba,
Acaba direct admin ya da başka bir panel mi yüklü?
Saygılar...
31-03-2011 02:42, Mustafa ŞENGÜL yazmış:
şimdi sizdeki php.ini dosyasında kütüphaneler yüklenirken hata oluşuyor.
/usr/local/lib/php.ini dosyasında 225. satıra gidin. ve pdo_mysql.so ve pdo.so dosyaların yolunu tam girmeniz gerekli, eğer yine hata alırsanız.

yanlış compile sonucu oluşmuştur.
dağıtım centos ise
*rpm -q php* ile php sürümünüde yazarsanız size uygun paket bulabilirim.

/usr/local/lib/php/extensions/no-debug-non-zts-20060613//usr/local/lib/php/extensions/no-debug-non-zts-20060613/pdo.so

yukarıda adres çok feci şekilde yanlış , "*/usr/local/lib/php/extensions/no-debug-non-zts-20060613/*" silin.

yeni hali "*/usr/local/lib/php/extensions/no-debug-non-zts-20060613/pdo.so*"
diğeride için aynını yapın kolay gelsin.