Zaten uzun zamandır sansürler ve trafiğin izlenmesi nedeniyle bu konu
hep aklımdaydı, son olaylar yüzünden artık kurayım böyle bir şey demeye
başladım.
Haberleşme özgürlüğü ve haberleşmenin gizliliği hakkı evrensel bir insan
hakkıdır, tamam, ysal olarak 22 ağustos'tan sonra bu suç sayılacak ama
yüzlerce kişi bilerek aynı suçu işlerse bu çok güzel bir sivil
itaatsizlik örneği olur.

Neyse, konu dışına fazla çıkmayalım, bu konu zaten başka başlık altında
tartışılıyor, bu başlıkta onunun teknik yönünde kalıp nasıl
yapılabileceğini konuşursak daha verimli olur. Kenarda atıl duran eski
bir bilgisayara ikinci bir ethernet kartı takarak bütün trafiği
şifreleme işini kolayca takip edilebilecek bir şekilde how-to haline
getirirsek sanırım bir çok kişiye faydası dokunur.

Diğer bir yanıtta pfsense'den bahsedilmiş. indirmeye başladım, bir de
onu deneyeyim.

04-05-2011 21:08, Bedreddin ŞAHBAZ yazmış: