04-05-2011 21:32 tarihinde, Atif CEYLAN yazdı:
> Pfsense2 isini gorur. Ipsec vpn.yaparsin. firewallukta yapar. Routerda olur.
> Beta olsada isini gorur.
Selamlar,
Evet... PfSense 2.0 güzel olmuş Ama OpenVPN yapamadım. Ancak sanırım
sıkıntı PfSense'de değil Linux tarafından bağlayamadım...

Neyse... Atıf Bey'in de dediği gibi PfSense 2.0 güzel olur. Bir de
güncelleme ayarları da şık olmuş. Anlık güncellemeleri yükleyebiliyorsun...

--
Kolay gelsin,
Mucip:)