From: Seyfettin Gokalp
Sent: Friday, May 13, 2011 12:44 AM
To: linux-sunucu@liste.linux.org.tr
Subject: [Linux-sunucu] Whm Security & Performance Checklist
Arkadaşlar Merhaba,

Dun centos 5.6 kurulu bir dedicated üzerine whm yükledim (son versiyon)
ve şimdi de ayarlarına  geçmeden önce de, sizlere bir danışayim istedim,

WHM'nin Security & Performance ayarları için önerebileceğiniz bir checklist
varmıdır acaba ?

Bişeyler buldum ancak bazıları biraz eski digerleride pek tatmin edici gelmedi,

Sizin önerebileceğiniz yakın tarihli birşeyler var mıdır acaba ?

Saygılar
Seyfettin