Merhaba,

netdirekt leaseweb oldu, ancak kendilerini şahsen pek tavsiye edemeyecegim,

şu bir gercek ki oradan aldigim hizmet/fiyat oranını hcbiryerde bulamadım,
ancak yazdıkları maillerde hafif ayrımcı tavirlarının ve tok esnaf edasını
hissettirdiklerini soyleyebilirim. Bu yuzden de oradan aldıgım hizmeti gecen
hafta sonlandırdım.

 Sizce kibar bir dille dedicated serveri icin 8 adet ip isteyen birine su
asagidaki mail gonderilir mi ?

 izgara yapıp yemeyi dusunuyorum diye bir cevap yazacaktım da son anda
vazgectim :-))

Şayet tercihiniz fiyattan yanaysa, ve benim teknik destekle de işim olmaz
diyorsanız, verdikleri hizmet ve fiyata soyleyecegim soz yok ancak, benim
gibi ek ip isterseniz, mailinize 1 hafta sonra asagidaki gibi bir cevap
alabilirsiniz !

selamlar

Seyfettin

2011/5/21 What you get is Not what you see <wygin...@gmail.com>

> Oops netdirekt.de gitmis.Sanirim olmus.

*Seyfettin Gokalp
*

#   Help save paper: do you really need to print this email ?  #