hocam bi çok yerde hiçbir proğram yüklemeden (server'a) işlemler
gerçekleştirilmiş.

irfan yıldırım yazmış:
Eğer windows server 2003 ise Release versiyon olması gerekir diye biliyorum.
(2008 kullanmadım) Eğer Release versiyon ise tam hatırlıyamadım bir Component
yüklenmeli. Daha sonra Active Directory yapısı varsa Kullanıcı hesabı açıldığı
sırada login olacak makinenin (Linux/Unix) belirtilmesi gerekiyor. Uzun zaman
önce yapmıştım hatırlıyabildiklerim bunlar kolay gelsin

25 Mayıs 2011 10:15 tarihinde Kasım Gökhan Coşkun