25-05-2011 13:38, Emre KARAOGLU yazmış:
Merhabalar

Samba 4 ile değil de 3 ile yaptım ben. hazırladığım döküman şu: http://www.emrekaraoglu.com/index.php?option=com_content&view=article&id=71:centosdc&catid=37:linuxserver&Itemid=53 <http://www.emrekaraoglu.com/index.php?option=com_content&view=article&id=71:centosdc&catid=37:linuxserver&Itemid=53>
Belki yol gösterebilir.

Bu şekilde temel policy'ler gayet sağlıklı çalışıyor. Ancak eğer kurum abartır da, "başkasında şu da var bu da var o da olsun" vs. derse tabi ister istemez Active Directry'nin yaptıklarını %100 yapıyor diyemem. Ancak tatmin edici şekilde kullanılabilir.

Kolay gelsin.