Merhaba;
Evdeki bilgisayarı yapacağım testler için sunucuya çevireceğim, Centos
üzerine Xen kurup sanal sunucular kurmak istiyorum. Bu sunuculara dışarıdan
nasıl ulaşabilirim. Sunucuma bağlanıp, 10.01 web, 10.02 eposta, 10.03
firewall gibi ulaşmak istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim ? Araştırmam gereken
neler var ? Aslında yapmak istediğim şu;

http://homepages.uel.ac.uk/u0219091/jw-1019-jxta1-client%20server%20model.gif

Client yerine sanal sunucular gelecek, bu sunucuları da ortak bir yerden
yönetmek istiyorum, bunu nasıl yapabilirim ?

--
Onur AKTAŞ
Kişisel, http://www.onuraktas.net