Merhabalar,
Qmail-toaster yüklü maknada vpopmail dizinini yedek almaya
çalışıyorum. Ancak ne hikmetse kullanıcı dizinleri içerisindeki
e-posta dosyalarını görüyor ve cat ile içini inceleyebiliyor olmama
rağmen ne MidnightCommander ne de cormap cp komutu ile başka bir yere
kopyalayamıyorum?! Aşağıdaki hata mesajını alıyorum... Nedeni ne
olabilir?...

cp: cannot create regular file
`/mnt/yedeksunucu/posta/1311886445.24156.adana.deneme,S=10424:2,': No
such file or directory

Acaba qmail'in verdiği dosya isimlerinde kullanılan noktalama
işaretleri ile ilgili bir sorun mu var?! Ancak daha önceden
kopyalayabilmiştim?!... Çok garip!

Kolay gelsin,
Mucip:)