29-07-2011 01:50 tarihinde, Ömer Fadıl USTA yazdı:
> dosya ismindeki = soruna neden oluyor yazarken \= şeklinde yazmayı
> deneyebilir misin
Selamlar,
Bir ipucu buldum gibi... Dosya isminde ":" olduğunda kopyalamıyor.
Sistem Centos 5.4... Farklı bir Qmail-toaster makinada denedim ne ":"
karakterinde ne de diğer noktalama işaretlerinde sıkıntı olmuyor...

BU nasıl bir hatadır?... Aslında bu makina ve kurulu sistem en başından
beri sorun çıkartıyor. Zira yum da çalışmıyor?!. Bir ara yazmıştım ve
çözüm bulamamıştım... yum hala çalışmıyor!...

Var mıdır bir çaresi?...

--
Kolay gelsin,
Mucip:)