Merhaba;

Tavsiyeler üzerine, evdeki bir bilgisayarıma proxmox kurdum. Bilgisayar evde
olduğundan bazen kapalı kalabilir, ve sürekli açık kalmasına gerek yok.
dışarıdan bu bilgisayarı açmak/kapatmak için bildiğiniz yöntemlar var mı ?

Açmak için wake up on lan diye bir olay biliyorum. Ethernet kartına özel bir
paket gönderince bilgisayar açılıyordu.

Local'de sunucunun ip addresi 129.168.1.100, internete çıkış ipsi
243.43.43.43 olsun 243.43.43.43 adresine gönderdiğim ping'in 192.168.1.100
adresine yönlendirip, sunucunun açılmasını nasıl sağlayabilirim ?

Sunucu açıldıktan sonra kapatmasında sıkıntı olmaz :)

Teşekkürler ...

--
Onur AKTAŞ
Kişisel, http://www.onuraktas.net