Veri malesef parçalanmaya pek uygun bir veri değil ve hattaki
gecikmelere karşı da çok hassas.

Veri şuna benziyor: Bir kameradan alınan veriyi streaming sunucusuna
gönderen bir cihaz var. Streaming sunucusu da gelen görüntü verisini
yüzlerce kullanıcıya dağıtıyor. Bu cihaz varolan network bağlantısını
kullanıyor ama ADSL hattının 1Mbit olarak geçen ama aslında yarı hızına
anca ulaşan upload kapasitesi sorun yaratıyor. İki hat olsa, veri
parçalara bölünüp iki hat üzerinden birden gidebilse güzel olurdu ama bu
bana da pek olabilir gibi gelmiyor. Sanırım veriyi parçalara bölüp
sunucuya birden fazla hat üzerinden aktarıp sunucu tarafında bu
parçaları birleştirip veriyi streaming sunucusuna aktaran bir ara
yazılım geliştirmek gerekecek.

04-08-2011 12:44, Ömer Fadıl USTA yazmış: