13-10-2011 10:14, What you get is Not what you see yazmış:

2011/10/12 Mesut GÜLER <me...@egemenyazilim.com <mailto:me...@egemenyazilim.com>>

    12-10-2011 17:32, What you get is Not what you see yazmış:

    Tüm DNS sunuculardaki kayıtlar (zone dosyasındaki kayıtlar) aynı
    olduğu sürece sorun yok.

    saygılar

Mesela kendi sunucumda ns olarak diger nsleri de zone dosyasina eklemeli miyim?
Ben onlari eklerim ama onlar beni eklemeyecektir?
Onlar kim? Zoneedit mi?