Merhabalar,
barındırdığım domain adresleri TT Dns ip'lerinden biri olan 195.175.39.39 ip üzerinden sıklıkla çözümlenemiyor. Sıklıkla diyorum çünkü bazen de çözümlenebiliyor. Ancak 195.175.39.40 veya google veya opendns veya herhangi bir dns ile sorunsuz çözümleniyor. Firewall'da herhangi bir ip engelli değil. Hatta 195.175.39.0/24 ve 195.175.38.0/24 whitelist'e ekli.

Malesef müşteri tarafından fatura malesef bize kesiliyor. Çünkü bunu izah edemiyoruz, etsek bile TT'ye çamur attığımızı düşünüyorlar, bize inanan müşterimiz de ben ziyaretçiye ne diyeyim? diyor haklı olarak. Bu türden bir sorunla karşılaşan varmı? TT tarafında bu konuyu araştırmadan önce sizlere sormak istedim. Telekom DNS'lerinin kullanılmamasını özendirmek için neler yapılabilir? :)

--
/**
* *@author* Atıf CEYLAN