Arkadaşlar Merhaba,

Her gece çalışacak bir mysql temizliği operasyonu yapmam gerekiyor.

Durum Şöyle :

54 adet linux hosting package'imiz var (usa location)

Bu 54 adet hosting package'in herbirinin icerisinde en az  5 - 65 arasi
veritabanı var
Bu veritabanalarının neredeyse % 90'i wordpress veritabanı.

Yapmak istediğim şey tam olarak şöyle,

Her gece cronla bir script calistirip butun veritabalarındaki `wp_posts`
table'lari icerisindeki `post_content` sutunlarinda bir arama yaptırıp
bazı yasakli kelime ve url'leri aratmak.

Yasaklı kelime veya url'yi buldugumda da, o kelimenin veya url'nin gectigi
satirlari silmek istiyorum.

Yasakli kelime ve url'ler tek bir kaynaktan gelsin istiyorum.

Yasakli keliemeleri :

x.com/yasakli-kelime.txt 'den
x.com/yasakli-url.txt 'den

gibi bir adresten calisacak temizlik scripti oncesi cronla bir dizine
indirmeyi dusunuyorum.

Sonrasında da yine crona bagli bir script ile bu txt'leri okuyup, icinde
gecen kelimeler ve url'lerin gecitigi satirlari temizleyecek
bir scripte ihtiyacım var,

mysql sorguları konusunda biraz yetersiz olduğum için bunu nasil
yapaabilecegim konusunda bana yardımcı olabilir misiniz acaba ?

Veya sorumu doğru mu sordum, en dogru yontem bu mudur ? bu işi daha
mantıklı bir şekilde çözmenin bir yolu var mıdır ?

Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler

Seyfettin

--

#   Help save paper: do you really need to print this email ?  #