On 12/10/11 17:09, Devrim GÜNDÜZ wrote:
> Elektrik gittiği anda, ya da sunucuda donanım sorunu olduğu anda ya da
> çekirdekte sorun olduğu anda katalog tabloları bozulacaktır, bu riskli
> bir yöntem.

oyle demek istememistim, isletim sistemi indexin bulundugu dosya(lar)i
cache'lediginde okuma performansi hic de kotu olmuyor. ne zaman ki
indexler rame sigmaz oluyor ve index icin de diske gidilmesi gerekiyor,
o zaman performansta dusus oluyor.

veritabani dosyalarini direk ramde tutmak veya async commit'i acmak da
tercih edilebilecek yontemler, ama dediginiz gibi son derece riskli, bu
sefer de kaliteli bir sunucuya ve veri merkezi altyapisina yatirim
yapmak gerekiyor. zaten baska thread'lerde de belirtildigi gibi ssd
teknolojisi bu tur cambazliklari bircok durumda gereksiz kildi.

burak