Zekeriya Bey ilk mailinizle ilgili bir düzeltme yapacağım. ESXi versiyonu
artık ücretli. ESXi 5'le birlikte hepsini birleştirmişler.

Gönderdiğiniz dokümanlardan*  Fault Tolerance'*le ilgili şöyle bir
kısıtlama okudum.

*Multi-Processor Virtual Machines and FT*
At this time, FT only supports single processor virtual machines. VMware
SiteSurvey flags virtual machines that are configured with more than one
processor. To use FT with those VMs, you must reconfigure them as
single-CPU VMs.  Bu teknolojiyi kullanmak neredeyse imkansız. * *Sanırım
hiç kapanmaması gereken makinaları hostlar arasında cluster yapmak en
mantıklısı.