Herkese Merhaba,

Sunucumda nedenini bulamadığım bir relay sorunu yaşıyorum. Spam testlerinin
hepsinden geçiyor olmama rağmen anlayabildiğim kadarı ile smtp auth
mekanizmamı atlatan birileri sunucum üzeriden sağa sola mail yollanıp
duruyor. ngrep ile trafiği gözlüyorum ama vpopmailde hesabı olan ancak
şifresi tutmayan kullanıcılarla auth olnur gibi görüyorum.

auth olunmuş görünüyor password olarak da #444555666# kullanılmış görünüyor.
Hesabın şifresini kontrol ediyorum bu değil, nasıl oluyor da auth kabul
edilmiş gibi görünüyor?

Saygılarımla.. Yardimlariniz rica ederim.