Dun sh script ve  cron işlemlerine baktım
Ancak bir kaç noktada takıldım.
A-)Tomcat "root" kullanıcısi ile durdurulacak
B-)DB2 "acd" kullanıcısı ile durdurulacak
C-)DB2 "acd" kullanıcısı ile back-up alınacak(bu radaki tum işlemleri acd
kullanıcısı gercekleştirecek)
D-)DB2 "acd" kullanıcısı ile başlatılacak
E-)Tomcat "root" kullanıcısı ile yeniden başlatılacak
yukarıdaki işlemler içinde en basit hali ile iki farklı kullanıcı ile aynı
sh dosyasında nasıl işlem yapabilirim?
 Bir fikriniz var mı?
Kolaylıklar "SARI"